1.0 Ogólne Zasady Panujące na Serwerze

1.1 Administracja ma zawsze racje.
1.2 Jeśli Administracja nie ma racji patrz punkt 1.1
1.3 Serwer jest publiczyny czyli jest dostępny dla wszystkich użytkowników.
1.4 W razie kłopotu z serwerem użytkownik ma prawo zgłosić się do Administracji.
1.5 Odwołania od Banów lub Usunięcia kanałów kieruje się do Administracji.
1.6 Administracja ma prawo do zmiany regulaminu bez uprzedniego informowania użytkowników.
1.7 Administracja musi podczas banowania użytkowania podać powód w postaci odpowiedniego paragrafu tak aby użytkownik wiedział za co został zbanowany.
1.8 Nieznajomość regulaminu nie zwalnia ciebie z odpowiedzialności za popełnione czyny.
1.9 Użytkownik może posiadać maksymalnie cztery rangi związane z grami.

2.0 Zakazy

2.1 Zabrania się używania nicków obraźliwych, wulgarnych, reklamujących inne serwery.
2.2 Jeden użytkownik może posiadać jeden kanał na cały serwer.
2.3 Administracja ma prawo wyrzucić użytkownika bez podania powodu, jeżeli jawnie złamał regulamin mimo wcześniejszego ostrzeżenia.
2.4 Zakaz nagrywania na kanałach programem teamspeak3.
2.5 Zakaz ustawiania avatarów lub zdjeć wulgarnych, +18 lub obrażających uzytkowników teamspeaka.
2.6 Zabrania sie umieszczania zbędnych informacji w kanałach, dopuszczane są tylko dane kontaktowe Head Channel Admina.
2.7 Zakaz puszczania muzyki na kanałach publicznych.
2.8 Za groźby do użytkowników, notoryczne przekleństwa w ich kierunku, oraz zakłócanie spokoju na kanałach prywatnych grozi banem.
2.9 Podawanie się za administratora grozi banem.
2.10 Ubliżanie administracji, oraz innym użytkownikom grozi banem.
2.11 Zabrania się wielokrotne proszenie o rangi administracyjne.
2.12 Spamowanie za pomocą POKE bez uzasadnienia administracji grozi kickiem bądź banem.
2.13 Administracja nie zajmuje się zbieraniem, uzyskiwaniem informacji na temat IP i innych informacji dotyczących osób korzystających z TS (oprócz danych do kanałów).
2.14 Naśmiewanie się z czyiś religii grozi banem.
2.15 Reklamowanie innych serwerów grozi banem.
2.16 Zabrania się skakania po kanałach. Skakanie grozi ostrzerzeniem, a następnie Banem.
2.17 Zakaz używania znaków specjalnych w nickach.
2.18 Zakaz używania podstawowego nicku "TeamSpeakUser".
2.19 Zakaz podszywania się pod Administracje jak i Streamerów, YTberów.
2.20 Zakaz wchodzenia bez powodu na Pomoc Admina.
2.21 Zakaz wchodzenia na "Kącik Muzyczny" Botami muzycznymi które nie są oficjalnynie zatwierdzone przez Administracje.

3.0 Informacje Dotyczące kanałów

3.1 Kanały prywatne mogą mieć maksymalnie 2 podkanały.
3.2 Właściciel kanału jest zobowiązany czytać DESCRIPTION w których Administracja zostawia uwagi dotyczące kanałów.
3.3 Aby odzyskać kanał z rangą Head Channel Admin należy zostać zweryfikowanym przez Administratora poprzez podanie maila takiego samego jak na kanale.
3.4 W TOPICU kanału HCA lub CA muszą wpisywać aktualną datę (wpisywanie daty w przód skutkuje usunięciem kanału).
3.5 Jeżeli po 2 tygodniach od wpisania daty będzie ona taka sama kanał zostanie usunięty.
3.6 W razie nieobecności dłużej niż 2 tygodnie należy w TOPICU wpisać datę nieobecności.
3.7 Na podkanały mogą wchodzić jedynie osoby mające rangę HCA, CA i Zweryfikowany

Regulamin aktualizowany dnia: 26.06.2015
Przez: AdamS

Początek strony